maanantai 23. huhtikuuta 2012

Hello lover

Mulla on uusi paras kaveri. Me ollaan tunnettu vasta 3 päivää mutta mä olen kerennyt kiintyä siihen jo kovasti. Sen nimi on D7000. Me ollaan keretty leikkiä jo jonkun verran yhdessä ja ai että, musta tuntuu että mä olen rakastunut. Uusi kamera saapui siis viikonloppuna ja mä oon ollut yhtä intoa koko tyttö. Oli itseasiassa hankaluuksia saada unta lauantaina kun kävin niin ylikierroksilla. Mikä mua oikein vaivaa? Ihan ku lapsi jouluaattona. :D En oo kovin paljoa kerennyt kameralla vielä leikkiä töiden takia mutta tottakai nyt pikkusen kuitenkin. ;)









Vietettiin siis viikonloppua tuttuun tapaan Pilarissa Marcosin perheen kanssa. Saatiin jenkeistä tuliaisena kontillinen vauvan vaatteita, tutteja ja tuttipulloja. Ens viikolla käydään hakemassa vauvalle sänky. Äitiltäkin tuli ihana paketti kaukaa Suomenmaalta saakka. Sieltäkin löytyi suloisia vaatteita ja tottakai iso kasa karkkia. Ne on menneet jo parempiin suihin. Lähetätkö äiti ensi kerralla vaikka viitisen kiloa karkkia että ne säilyis edes yhden viikon? :D Lakua, kirpeitä karkkeja, fazerin sinistä, salmiakkia. OIH JA VOIH MITÄ MAKUELÄMYKSIÄ!

Hyvää viikkoa kaikille. Syökää paljon karkkia ja voikaa hyvin!

English: I finally got my new Nikon D7000 from the States. I haven't had much time to play with it yet but oh boy I' m already inlove. <3

4 kommenttia: