perjantai 2. syyskuuta 2011

VIhreän ruohon metsästys

Mun mielestä se on hirmu julmaa, että aina uuden vuodenajan koittaessa ensimmäinen asia minkä mä koen on flunssa. Aina. Ainakin nyt tän viimeisen vuoden aikana. Nyt siis päden kevät flunssaa. No ei se mitään, en oo sen antanut lannistaa mua ollenkaan. Kurkkukivusta ja yskästä ja nenän valumisesta huolimatta oon istunut tuolla meidän pihalla tiiviisti joka päivä. Tein nimittäin loistavan sijoituksen joka tulee tekemään mun kesästä ikimuistoisen ihanan! Ostin nimittäin rantatuolin. Vai miksikä tuota nyt kutsutaankaan? Joka tapauksessa se on ihanan kätevä. Oon jo kahtena aamuna ottanut siinä aurinkoa ja pisamat tekee taas kovaa vauhtia tuloaan. Mulla on jo selkeä mielikuva päässäni siitä kuinka mä vietän koko kesäni vuorotellen uima-altaan ja mun rakkaan rantatuolini välillä. Kylmää bisseä tietenkään unohtamatta. ;-) PARASTA!!


Yksi asia mikä mua on ruvennu häiritsemään kokoajan enemmän ja enemmän on toi mun jäätävä juurikasvu. siis hyi helvetti. Mun hiukset on ku värityskirja. etsi ruskea, etsi oranssi, etsi vaalea.. Joo moro. Ja kun en raaski sitä värjätä kun ideana oli kasvattaa mun oma väri esiin ja lopettaa se iänikuinen värjäys kierre. Mun tukka on ohut kuin hiiren häntä joten odotan kauhulla miltä mä näytän parinkymmenen vuoden päästä. Tuleeko mulla olemaan enää karvaakaan tässä päässä? On tää kyllä yhtä kärsimystä. Joka kerta kun tulee suihkusta ja koittaa laittaa tukkaa jotenkin kivasti niin meinaa mennä itkuksi kun kattoo tätä mun päätä. Sehän on saatana värikartta.. Yleensä kun luet sottaisten ihmisten paidalta niiden viikon menún niin mun päästä voit lukea vuoden hetkelliset mielijohteet. Vaikka viime kesänä kovasti nautinkin mun muutaman kuukauden kestäneestä blondista niin nyt kiroan sen alimpaan helvettiin. Tekee mieli vaan vetää joka päivä nutturalle koko paska. Ehkä mä selviän tästä mun kriisistä just ja just.. :P


Aattelin vähän selventää tän mun blogin nimen merkitystä. Joku vissiin joskus luuli, että tarkoitan että pyrin olemaan mahdollisimman vihreä mitä elämäntapoihini tulee. Hieno ajatus kylläkin, mutta valitettavasti mun elämäntavat on kaukana vihreästä. Tai no en tiedä. Anyway greener sidellä meinaan sitä, että kun sanotaan "the grass is always greener on the otherside". Niin nyt mä olen siellä aidan toisella puolla (onks puol maapalloo tarpeeks kaukana?) ettimässä sitä vihreempää ruohoa. Eli en niinkään vihreitä elämäntapoja tai vihreämpää pilveä vaan sitä "parempaa elämää". Ainakin nyt voin todeta, että meidän takapihan nurmi on aika mukavan vihreetä. :)

english: hmm, where to start? 1) I bought a sun chair (how do you call it?) which is gonna make my summers wonderfull. I can already see how I'm gonna spend my whole summer sitting on it, drinking icy cold beer and every now and then dipping myself into the swiming pool. 2) I hate my hair... It's redicilous with all those colours. And the idea is not to colour it because I'm trying to grow my own colour back. Everytime I look in the mirror I wanna cry.. 3) The name of this blog (searching for the greener side) does not mean that I'm trying to aim for "greener lifestyle".. The name stands for "the grass is always greener on the otherside". Well here I am, on the otherside, searching for the green grass. I have to say that the grass on our backyard is quite nice and green. ;) So I don't know, maybe I finally found what I was looking for?

3 kommenttia:

  1. Mäkin oon nyt kipeenä Jaden kanssa ja se iski heti kun ilmat täällä Suomessa muuttu syksyisemmiksi. :( Annan sulle vinkin ton tukan kanssa, vaikka se ei mun mielestä mitenkään kovin ohuelta näytä. Panosta hyviin hiustenhoito-tuotteisiin, osta shampoo ja hoitoaine kampaamoista. Itse käytän vaan Paul Mitchellin tuotteita ja tukka kiittää. Tosin ne maksaakin hunajaa, mut on sen arvoista. Sit kandee myös leikkaa sitä tukkaa välillä, esim. kerroksittain niin että se näyttää tuuheammalta mutta ei lyhyemmältä. Ps. Hienot korvikset! :) Ikävä!

    VastaaPoista
  2. Ainii ja se piti vielä sanoa, et voithan sä käydä kampaajalla värjäyttämässä tai kevytsävyttämässä sen about samalla sävyllä mitä sun oma tukka olis. Värjäyksen jälkeen tukka kiiltää ja on jotenki hyvässä kunnossa, ainakin mulla. Kunhan sitä ei joka kuukausi värjää. :) Ja tosiaan mielummin kampaajalla ku itse, koska kampaajat käyttää vähän tukkaystävällisempiä värejä.

    VastaaPoista
  3. kiitti vinkistä! vois mennäkin pikasesti kampaajalle ettimään uusia hiustuotteita. Oon mä valmis maksamaankin vähän enemmän. Ja kerrostettu tukka kuulostaa kyl hyvältä. kerran mulla oli sellanen ja näytti aika kivalta kieltämättä. sais vähän pörrösemmäks tätä päätä.

    VastaaPoista