keskiviikko 28. syyskuuta 2011

redredwine... öö eiku redredeye

Tällainen bonita mä oon viimepäivinä ollut. Ei mitään hajua mitä mulle oikein tapahtui. Yks päivä meni aurinkorasvaa silmään ja seuraavana näytin tolta. Ihana tunne kun kaikki ohikulkijat tuijottaa kauhistuneen näköisinä. Onneksi aurinkolasit on keksitty. Ei se nyt haittais jos tää olis vaan punanen, mutta kun tämä on myös ihan saatanan arka valolle. Pikkasenkin kun auringonvaloon kattoo niin tuntuu, että joku viiltää multa aivoja veitsellä, oikein vihlasee. Eilen olin Buenos Airesissa shoppailemassa ja moikkaamassa kamuja. No eihän siitä mitään tullut. Mentiin kantikseen ja mä hengasin siellä arskat naamalla ja silti häikäsi. Ei kauheesti naurattanut. Niin avuton olo kun ei voi silmää aukaista. Oli pakko pari kyyneltäkin tirauttaa kun muut ei nähny arskojen sisälle. :D Ei taida olla kauheen normaalia, nyt tosin jo paljon parempi olo kun eilen. Toivottavasti en sokeudu, apua. Huomenna lääkäriin. :D
Tai ehkä musta on tulossa vamppyyri tai mulla on super powereita ja oon oikeesti joku batman, joka hengailee mestoilla vaan öisin. Eiku?


English: Am I pretty?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti