maanantai 15. elokuuta 2011

viikendii

Että sellanen viikonloppu...
Mulle on muodostunut uusi koukutus, jota harrastan silloin tällöin yksin ollessani. Aina välillä kun Marcos suuntaa nokkansa kohti keskustaa ja mä jään kotiin leviämään niin klikkaan itteni aapelin sivuille ja tykitän tunti tolkulla jatsia. Niin kului mun koko perjantai-iltani.. :D Vähänkö mulla on jännä elämä! En mä onneks viru siellä pelisivulla päivästä toiseen vaan ehkä kerran viikossa tai harvemmin. Eli ihan ok harrastus, vaikkakin aika säälittävää viettää perjantai-iltaa kotona yksin pelaten... Lauantaina sitten vähän skarppasin ja meille tuli kavereita kylään. Vetästiin sellaset aika tuhdit viikonloppukännit ja leikittiin meidän uudella leipäkoneella (vähänkö se on kätevä! Sillä saa joka aamu tuoretta ja lämmintä täysjyvä leipää ja pizzapohjan se pyöräyttää tuossa tuokiossa. Vissiin myös pastaa sil voi tehdä ja ties mitä.. Ainoo ongelma on, että mun masu ei oikein tykkää viljatuotteista, joten oon näyttänyt raskaana olevalta siitä päivästä lähtien kun tuo kyseinen laite kotiutui taloomme). Oli taas hirveen fiksu idea juoda 3 pulloa viiniä kolmeen pekkaan, mun pää siitä ei ainakaan tykkää.. Sunnuntai aamuna olikin sitten lystiä herätä töihin 8.30, onneks tosin vaan kolmeksi tunniksi! Molemmat kärsi koko päivän kestävästä krapulasta ja Marcosilla oli viel tennispeli samana päivän. Arvaa voittiko? No ei todellakaan. :D Päätettiin et jos nyt pari päivää hengailtais vesi-limu-mehu-kahvi linjalla. Suht hyvä idea!!


No mutta oli kuitenkin kiva viikonloppu ja mua edelleen naurattaa flasbackit lauantailta kun noi ukkelit laulo jotain rumba biisejä kaljapullo mikkinä kovasti eläytyen..

english: We bought a bread machine some days ago. It's awesome!! The only minus is that because my stomach is quite sensitive to wheet products I've been feeling like there's a big balloon inside my tummy. :(
The weekend was great though on saturday we had a little bit too much to drink.. Therefor we decided to have a little alcohol break, just for some days, because yesterdays hangover is definitely not worth to experience anytime soon...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti