torstai 11. elokuuta 2011

romanttiset rehvit

Päätinpä nyt oikein repästä ja alkaa kirjottamaan omalla kielelläni kun kuitenkin täällä anti-suomalaisuuden keskellä sitä toisina kaipaa omaa kieltänsä.. Muutenkin veikkaan, että suurin osa tän blogin lukijoista osaa suomea ihan yhtä hyvin kun enkkuakin. (Jumalauta, tajusin just, että edellisen oraalisen keskustelun suomenkielellä kävin n. 3-4 kk sitten)

Mä oon yrittänyt varmaan puol vuotta ylipuhua tota mun ei-romanttista miestäni romanttiselle piknikille. Sen asennehan on että picnicit on homojen hommaa.. Just. No vihdoinkin sain sen suostumaan (en kuitenkaan takapihaa pidemälle) muttei se nyt siltikään ihan putkeen menny.. Mä kasasin viinit ja leivät ja juustot ja viltit ja kaikki takapihan nurtsille ja istahdin odottelemaan seuralaistani. Muruseni kuitenkin päätti ryhtyä istuttamaan puuta joten minä päädyin romantisoimaan koirien kanssa. No sitten kun se vihdoin sai puun istutettua niin se liittyi seuraan. Minä tuuletin jo, että vihdoinkin päästään söpöilemään mutta ei. Istuttiin ehkä minuutti siinä viltillä ja sille tuli jo tekemisen puute. Piti lukee twitteriä ja heittää palloa koiralle ja hyppiä tasajalkaa ja huitoa hyttysiä ja ties mitä. Lopulta mä luovutin ja totesin, että ei sitten tehdä niitä homojen hommia..
Kai mun on vaan tyydyttävä siihen, että jos se sattuu romanttiselle tuulelle niin se kokkaa mulle jotain gourmet ruokaa hyvän viinin kanssa ja vie vaikka leffaan. Ei valittamista siinäkään. :P

Mamin kuoleman valkoset varpaat ja muru joka näyttää pössytelleeltä.
Kuvassa näyttää kärpäsen paskan kokoselta mutta oli oikeesti aikamoinen mollukka!
Siinä toinen rehkii..
Kaikkee namii!
Saatiinpa ees puu istutettua. En muista onko toi sitruuna- vai limepuu mut joka tapauksessa sit kun se alkaa tuottamaan tulosta niin päästään nauttimaan antimista esim kesäisten drinksujen yhteydessä! ;)
15v heppatyttö tässä moi!

Mun piti vielä sanoa jotain mutta unohdin jo. Joten son moro!

english: I decided to start writing in finnish.. I miss talking nonsense in my own language. :P I'll probably start doing these little english translations in the end of the posts but if you want to go to the small details use the always-so-amazing google translator which most probably will fuck up 99% of everything I say.. :D

2 kommenttia:

  1. Kielenvaihto oli hyvä veto! Nyt mäkin tajuan kaiken varmasti. :D

    VastaaPoista
  2. Hahah, joo nyt on vapautunu fiilis :D

    VastaaPoista