lauantai 18. syyskuuta 2010

Goodbye party at Pacifico


Yesterday was so damn nice. I had such a good time and was just supersuper happy the whole day. These last few days have been better than I ever expected. It has been so nice with every single person I've been with. Every day has been like a different story with different people and different stuff to do. I'm so pleased that I got rid of my apartment so soon because this was the best way to spend the last days here in Finland with the closest ones. Yesterday was a perfect day to meet everyone for the last time and to get drunk with them :D Ah, it's impossible to describe the feeling that I've got now. I'm soooo happy and excited about everything. Tomorrow I'm gonna catch up with Lauriina and we're gonna go to the airport in the evening and have the best party ever in Berlin. I love my life!

Ps. Kiitos kaikille jotka tulitte eilen mua moikkaamaan Pacificoon! Se merkitsi mulle tosi paljon ja musta oli aivan mielettömän ihanaa olla teidän kanssa. Mulla tulee teitä kaikkia ihan hirmuinen ikävä, ootte parasta mitä mulla täällä suomessa on, kaverit on tärkeimpiä! Toivottavasti teilläkin oli kivaa ja hei älkää unohtako mua sillä aikaa kun olen pois. Sitten joskus aikoinaan kun tulen takaisin niin voidaan pitää taas uudet juhlat ja juhlistaa mun paluuta. Mutta siihen saakka pitäkää itsenne miehinä ja naisina ja olkaa onnellisia ja rakastukaa ja nauttikaa suomen pakkasista ja pitäkää mut ajan tasalla kaikista meiningesitä. Ootte ihania ja mulla tulee niiiiin kova ikävä, että mua oikeastaan vähän itkettää kun mä kirjotan tätä. Kunpa voisin halata tiukasti teitä kaikkia vielä sata kertaa, mutta toisaalta sitten mulla tulisi vielä enemmän haikea mieli. Mutta enivei ootte mun mielessä ja mä tykkään teistä kaikista tosi paljon! Kiitos kaikesta; tuesta, ituista ja nauruista, pusuista ja haleista, riidoista ja sovinnoista, juhlista ja matkoista, töistä ja vapaa-ajasta, KAIKESTA <3<3<3<3<3<3

3 kommenttia: